,,Ważny dzień”- wrażenia z uczniowskich zeszytów

obut2013_19Testy były bardzo trudne, niektóre zadania były też skomplikowane. Myślę, że dobrze mi poszło i przejdę do czwartej klasy.

                                                                      Amelia Zarzeczna

Przyznam, denerwowałam się, ale dałam radę, test był bardzo trudny. O godzinie 9:15 zaczęliśmy pisać test z polskiego, potem była przerwa, która trwała 15 minut. Po przerwie zaczęliśmy pisać test z matematyki. Moim zdaniem poszło mi dobrze, ale dokładnie będę wiedziała, kiedy będą ogłoszone wyniki. Ten dzień na długo pozostanie w mojej pamięci.

                                                             Martyna Siedlikowska

Testy nie były takie trudne jak mi się wydawało, nawet były całkiem łatwe. Pani powiedziała, że z matematyki poszło mi całkiem dobrze. Czekam na dokładne wyniki testów. Myślę, że dobrze mi pójdzie.

                                                                                 Olek Boruta

Ten test był bardzo trudny, ledwo co go napisałem. Matematyka była łatwa, ale polski tragedia, był trudny. Myślałem, że tego testu nie napiszę. Niektóre zadania były skomplikowane. Myślę, że dobrze mi poszło.

                                                                         Michał Frączek

Testy były trudne. Ten łatwy to z matematyki a trudny z polskiego. Myślę, że napisałem bardzo dobrze na 4 lub 5. Dobrze, że mamy to za sobą. Czekam na wyniki.

                                                                          Jakub Socha

To był sprawdzian naszych umiejętności i tego co się nauczyliśmy przez 3 lata. Był to najtrudniejszy test. Myślę, że mi dobrze poszło, bo się bardzo przygotowałem.

                                                                            Maciej Małkowski

Zadania nie były łatwe. Niektóre zadania zrobiliśmy od razu, a nad innymi musieliśmy długo myśleć. Mimo wszystko cieszę się, że mamy już to za sobą.

                                                                               Amelia Zdziech

Na testach byłem trochę zestresowany, ale myślę, że poszło mi dobrze. Zaczęliśmy testy o godzinie 9:15. Jeszcze nie wiem, jak mi poszło, ale myślę, że przejdę do następnej klasy, lecz jeszcze nic nie wiadomo.

                                                                                 Hubert Urbański

Każdy z nas był zdenerwowany, zadawał sobie pytanie ,,Jak mi pójdzie? Jednak, gdy pani zaczęła tłumaczyć nam test uspokoiliśmy się. Uważam, że to był nasz dzień stresu. Myślę, że poszło mi nieźle.

                                                                                         Asia Witos

Dodaj komentarz

